boring

2011-02-24 @ 21:23:46♥
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu:rätt så happy
Är det nåt du absolut inte äter: blodpudding 
Kläder just nu: onepice dräckt 
Musik just nu: bryno mars♥
Vad sa du senast: tve dosan ligger där..
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: huh..?  
Sommarplaner: tjejkollo och leva liver med dom bästa 
Fisk eller badkruka: fisk tror jag?
Saft eller alkohol: Saft
Hur många kudddar sover du med: 4 
Favoritväder: strålande sol, bad väder och många många plussgrader
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: mobil, en stor båt och mat 
Spelar du nåt instrument: näe
Morgon- eller nattmänniska: nattmänniska 
Sparare eller slösare: båda, hah
Bästa film: kommer inte på vad den heter
Tror på liv på andra planeter: JAA 
Kommer du ihåg din första kärlek: ja 
Älskar du henne/honom fortfarande: haha, nej! 
Finns det någon du absolut hatar?: falska människor som leker så jävla mycket när man är bland annat folk och inför änns föräldrar!
Vad är ditt motto: lev livet och låt ingen stå i din väg!
Har du några homosexuella vänner: nej, men jag skulle faktiskt vilja ha en kill kompis som är gay!! 
Tror du på mirakel: jarrå
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: absolut
Ser du dig själv som tolerant mot andra: tolerant?
Ser du på kärleken som ett misstag: nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 3 
Vad ska dom heta: har ingen aning
Bio eller promenad:cbio, men promenader kan vara roliga ibland med!
Är du kittlig?: haha, ja!
Snarkar du? nej, inte vad jag vet om
Stjärntecken? stenbock
Rädd för insekter? ja, euw 
Äckligaste insekten: spindel typ men alla är äckliga! 
Största svaghet: när någon viktig person sviker!
Det här är jag bra på: skratta, HAHA gulligt
Vad vill du jobba som? polis
Favorittidning: frida
Favoritplagg i garderoben just nu: magtröjan och jeans! 
Längd: 162
Vanligaste färgen på mina kläder: svart, vitt och blått tror jag?
I vinter har jag oftast haft på mig: jeans och leggings
I vår kommer jag att gå klädd i: tunna leggings, jeans och fina blusar/tröjor!
I sommar kommer jag att gå klädd i: shorts och stora linnen/blusar
Men absolut inte i: vinter kläder
Mig själv med tre ord: snäll, rolig och glad 
Är du nöjd med dig själv: självklart
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig isf vad? Jag vill pierca tungan men jag får inte så jag ska pierca naveln i höst! Tatuera mig? isåfall en text i nacken!
Stökigt eller välstädat? välstädat
Gillar du att sjunga? japp
Kaffe, te eller inget? te 
Chips, morötter eller godis? godis
Pizza eller hamburgare? pizza
Skriver du dagbok? ibland
Gungar du på stolen? haha, ja typ jämt!
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Om jag fick chansen så skulle jag lugnt göra det!
Vilken hand håller du gaffeln i ?  höger
Är du rädd för blod? beror på
Saltar du på maten? inte så ofta
Brukar du sola? Hela sommrarna och ibland på vintern 
Vad gör du om du om får hicka? Försöker skrämma mig själv
Röker du? nej!
Snusar du? nej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0