God kväll

2011-02-12 @ 19:41:25♥

Idag så gick jag ut och fotade haha vi gick långt in i varbergaskogen.. Vi hittade typ inte ut och det var faktiskt lite läskigt, vi var sjukt blöta om fötterna också! Iallafall vi gick till mcdonalds och köpte oreo-glass och cola sedan så satt vi där och väntade på att evelin skulle ringa till oss för hon var och åkte skidor! När hon ringde så gick vi och mötte henne sen så tog evelin hål i örat, heh! Iallafall efter det så gick jag hem och packade mina saker sedan gick jag och mötte evelin & karolina i haga! Vi köpte lite godis och dricka sen så gick vi hem till evelin och vi sover här i natt! Men jag bloggar mera senare och då lägger jag ut bilder från idag också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0