hejsan

2011-02-13 @ 13:45:03♥

Idag så vaknade vi runt nio halv tio sedan så låg vi i sängen till typ halv elva eller något. Sedan så gick vi och åt frukost sen kollade vi på paranormal activity 2, vi skulle egentligen sett den igår natt men ingen utav oss vågade heh! Iallafall jag trodde att den skulle vara mycket läskigare än ettan fast den var inte alls läskig, eller jo kanske lite.. När vi hade kollat klart på den så fixade vi oså sedan gick jag hem. När jag kom hem så packade jag upp allt och bytte min peircing i näsan efterssom jag tappade min andra i evelins handfat..!

Nu så är jag klar och har äntligen satt mig i soffan för att koppla av, jag funderar på ifall man kan kolla på melodifestivalen på internet? Men jag bloggar mera senare så ni får ha en bra söndag!


Två bilder som jag tog igår!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0