svar

2011-02-18 @ 19:56:39♥
Jag fick en fråga eller ja flera frågor.

Från: Petra
Har några frågor till dig;
1. Om man har en klänning som är för stor,och man vill använda den nu,vad ska man göra då?
2. Har du några tips på att inte få slitet hår? saker man ska undvika?
3. Hur gör man så sminket ska hålla hela dagen?
Du har en grymt bra blogg,svara gärna. Kram.

Svar:
1. Ett tips är väll att sy in klänningen om inte det går så kanske man kan krympa den i tvätten? Eller byta den mot en mindra storlek!
2. Om man har slitet hår så är det bra att köpa produkter mot slitet hår eller om man redan har det så ska man andvända dom! Sen så är det bra ifall man klipper sig i jämna mellanrum. Saker man ska undvika är nog att platta håret så ofta och om mn gör det så är det bäst ifall du andvänder plattningsmedel.
3. Ett tips är att om sminket te.x går bort så kan du sminka på det lite då och då eller som jag brukar göra: jag tar ett matt puder först sedan så lägger jag på solpuder och det håller helt klart hela dagarna!
Hoppas något utav mina tips hjälper dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0