god kväll

2011-01-06 @ 18:27:17♥
Idag så har jag inte gjort så mycket förutom att jag har suttit vid datorn och webbat med karolina, haha! Men jag har faktiskt också städat och rensat lite i min garderob och det blev till och med galjar över!! Och på dom kan jag hnga nya kläder*hihi* Jag ska nog inte köpa så mycket mera nu efterssom det kommer säkert komma massor av fina vår kläder osv! För en stund sedan så åt jag och nu så sitter jag och lyssnar på musik och lite senare så ska jag nog tvätta bort sminket oså, men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!
två bilder från förut och nu.





Kommentarer
Postat av: Andreas

Du har också en jättefin blogg. Ska absolut följas :)

2011-01-06 @ 18:35:56
URL: http://dukieee.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0