home

2011-01-21 @ 21:24:12♥

God kväll!

Dagen har varit super och på lunchen så åkte jag och karolina till stan för vi skulle handla en sak, men dom var slut.. Ah, men iallafall efter skolan så åkte jag hem och fixade lite oså sedan så gick jag hem till evelin och karolina var där med! Vi gjorde inte så mycket men ja det vanliga you know. Vid kvart i sex så gick jag och evelin till bussen och karolina gick hem (för hon skulle gå på den bion som vi såg idag imorgon) så hon följde inte med! När vi kom till stan så glömmde vi bort tiden totallt och vi gick till mc för evelin skulle äta något och jag drack en milkshake..*hihi* Typ kvart över så kom jag på att vi måste gå till bion efterssom den började halv sju, så vi stressade dit och det var låååååång toa kö.. Men vi hann faktisk i tid! Iallafall bion var as bra och efter den så hämtade mammi oss och för en stund sedan så kom jag hem! Justä jag glömmde mina vantar på bion eller så tappade jag dom när jag slog knät i bilen.. Men iallafall jag bloggar mera senare så ni får hare bra!
Jag tog med mig min kamera men vi hann inte ta bilder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0