jahej

2011-01-08 @ 17:14:53♥

Idag så gick jag och mötte karolina sedan gick vi till karslundskolan och tog lite kort men det blev inte många alls efterssom hennes batteri tog slut! Så jag ville inte så och ta kort för mig själv.. Men vi var uppe på en balkong och vi visste att det fanns folk där inne och helt plötsligt sa - 

karolina: Hörde du den som skrek?
jag: Vah? Öum ja det gick ju någon där nere förut!
karolina: Hmm aokej.
några minuter senare..
karolina: Höre du det dära?
jag: Ja, herregud det är någon där inne!!
karolina: JA KOM VI SPRINGER NER!!!!

haha gud vad rädd jag blev alltså! MEn vi gick hem till evelin och där så satt jag och lekte med hennes webbcam! Vi lyssnade också på musik, efter en stund så gick vi hem till karolina och där satt vi och kollade på andras videobloggar*hihi* Sedan så gick vi ut och tog mera bilder och jag lägger upp några lite senare!

För en stund sedan så kom jag hem och nyss så gjorde jag varm choklad till mig själv! Jag bloggar mera senare så ni får hare bra!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0