tråkig text

2011-01-15 @ 19:17:39♥
God kväll!
Idag så hann jag inte blogga innan jag gick och mötte tjejerna. Men jag mötte dom i haga för vi skulle köpa marshmallows, sen så gick vi till grusgropen och när vi kom dit så grillade vi våra marshmallows*hihi* Iallafall efter det så åkte vi pulka oså & det var faktiskt grymt roligt!! Efter det så belv vi kalla och frös så vi gick hem till evelin, hos henne så målade vi naglarna och drack varm choklad. Vi gick hem till karolina också & där så tog vi massa fina bilder, hehe! Ja, sen så vid sex gick jag och evelin hem.

För en stund sedan så åt jag lite kvällsmat och nu så sitter jag och pratar med karolina i skype!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0