God kväll!

2011-07-31 @ 20:50:04♥
Hej på er!

Inatt så sov jag ju hos Evelin och vi gick & la oss vid tre ungefär sedan så vaknade vi runt nio fast jag somnade om till tio och stackars Evelin fick prata med sig själv ett tag!*hihi* Iallafall det var riktigt fint väder och tempen stog på 30 grader utomhus så vi packade med oss lite pastasallad och cyklade iväg till GustavsVik. Vattnet var förvarmt och på gräset var det förvarmt men vi stannade ändå på våra handukar och solade! Vi började dra oss hem vid fyra tiden och då så åkte vi hem till mig för att kolla på film (Save The Last Dance) och den var jättebra! Efter filmen så åkte hon hem och för en stund sedan så åt jag kvällsmat.

Snart så ska jag nog hoppa in i duschen och lägga i en hårinpackning men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!



Kommentarer
Postat av: Maja - FOTO

Du blev dagens blogg på min blogg, var gärna med imorgon igen! Grattis! Kram! :D

2011-07-31 @ 22:14:56
URL: http://majaasbilder.blogg.se/
Postat av: sanna&Josse

hehe =) allt bra annars?

2011-08-01 @ 12:18:00
URL: http://twostepsfromhell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0