God kväll!

2011-07-15 @ 20:46:48♥
Hej på er!

Hann inte blogga idag innan jag åkte och träffade Evelin och Karolina. Vi drog till Willys och köpte lite godis sedan åkte vi till mig för att kolla på film som heter "Jennifers body". Den var faktiskt rätt så bra (skräck/komendi). När vi hade suttit inne att tag så åkte vi till Karlslund och satte oss, Felicia kom också efter en stund. Det började regna, blixtra och åska efter en stund och gissa om vi blev rädda?! Haha, fast det varade inte så länge dom tur va. Iallafall jag kom hem runt halv åtta och då så åt jag kvällsmat det blev tacos, mums! Nu så sitter jag och pratar med Karolina och en en halvtimme så ska jag kolla på Eva & Adam men jag bloggar mera senare så hoppas ni haft en bra dag!

Stor bild....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0