God kväll!

2011-07-18 @ 22:46:41♥
Hej på er!

Förut idag så åkte jag ju och mötte Karolina och Felicia. Vi åkte till Maxim och skulle hyra film men det fanns inga som vi tyckte var bra så vi åkte till Willys och köpte med oss lite godis oså. Efter det så åkte vi hem till mig och hämtade min dator sen till Felicia för att kolla på film. Evelin kom också då. Annars så har vi varit ute lite och jag & Karolina meckade med våra cyklar!*hihi* Jag sänkte min sadel men nu sitter den lös så jag får skruva dit den imorgon igen! Jag kom hem runt tio men då så hade jag glömmt mina nyckar i Karolinas korg så jag åkte och hämtade dom..

Nyss så kom jag ut ur duschen och nu så sitter jag här med musik i öronen men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0