God kväll!

2011-07-02 @ 22:00:26♥

Dålig uppdatering idag jag vet men jag har inte varit hemma. När jag vaknade idag så fixade jag mig sedan åkte jag och mamma till Marieberg, där så åt vi lunch bakad potatis mumms! Sedan så fick jag en långklänning (jag orkar inte ta kort på den..) hehe. Vi åkte hem runt tre och när vi kom hem så åkte jag och mötte Karolina sedan cyklade vi till badet. Senare så kom även Evelin och Felicia och vi åkte hem till Karolina där vi var hela kvällen tills nu. För en stund sedan så kom jag hem och nu så har jag hunnit tagit en snabbdusch och satt mig riktigt skönt i soffan men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!

Tjejerna i klassen!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0