Hemma från Stockholm.

2011-07-30 @ 00:08:10♥
God kväll!

Imorse så skulle jag gå upp tjugo i sju men jag somnade om till sju så jag fick lagom panik för jag hade bara en  kvart på mig att fixa mig osv, men som tur va så hann jag! På bussen till Stockholm så somnade jag med benen på någon annans säte och på nogot annat konstigt vis, haha! När vi kom fram så skildes vi så jag och Sandra gick och tittade i affärerna och våra mammor i några andra. Vid tolv så åt vi lunch och det blev Oscars fileé på någon mysig ute servering, sjukt gott. Sedan blev det mer shopping osvosv + en "liten" fika och jag måste bara säga att Hallon och Mango smothie är min nya favorit! Tillsist men inte minst så skyndade vi oss till Gamla stan för att köpa en nya skinnjacka sedan fick vi stressa till bussen hem.

Jag kom hem runt 21:00 eller 21:30 då så tog jag kort på det jag köpte sedan tog jag en varm dusch! Nu så sitter jag och kollar på tve oså. Hoppas ni haft en bra dag!

Skinnajacka från Bruno Z (kommer inte ihåg vad affären heter).


Väska från marknaden.



Keps (Kommer inte ihåg vad affären hette).


Tuotop linne från H&M.


Boddy från Monki.


Jeans (svarta och mörkblåa) från Gina tricot.



Earcuff från Glitter


Dubbelring från Glitter.


Smycken från Glitter, när jag köpte earcuffen och dubbelringen så fick man köpa en påse med massa smycken i för 50kr och det fanns iallafall lite i som jag kan andvända!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0