Mår bättre!

2011-07-24 @ 17:04:52♥
Hej på er!

Nu så mår jag faktiskt bättre jag har inte lika ont i magen längre och det känns skönt! Som jag skrev förut så satte jag på filmen "When in Rome" och den var jätte bra. Älskar ju romantik/komendi filmer sånna kan jag absolut inte få nog av!*hihi* Senare så ska jag nog gå en powerwalk för att få lite frisk luft. Men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!

Så här såg det ut framför mig för en studn sedan. Vatten, melon, varmvatten till magen, mobilen och datorn haha!



Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej! Tack så mycket, värmer att höra. Och javisst kan vi följa varandra via bloglovin, lägger till dig nu :)

2011-07-24 @ 18:52:59
URL: http://suspected.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0