Skön dag.

2011-07-19 @ 22:04:41♥
God kväll!

Förut så drog jag ut och träffade Evelin och Karolina. Vi åkte till en lekpark vid stan och hade picnik med naturgodis och freeway cola haha! Det blev även lite sol så vi solade också. Efter en stund så åkte vi och träffade Felicia. Vi trampade upp på stan och sen vidare till Ö&B för att jag skulle köpa pärlor till mina ekrar på cykeln men dom hade inga så vi åkte till BR leksaksaffär och där fanns det! Efter det så handlade vi varsin skake på Mc-Donalds sedan gick vi till slottet och satte oss där, riktigt mysigt! Sedan så åkte vi hemmåt och hadde tänkt att bada men det blev inte så för ingen riktigt "orkade", jag kom hem runt nio och då så åt jag. Jag funderar på att ta en varm dusch för jag fryser verkligen.. Men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!



Karolinas och min cykel(ar).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0