Springer mellan datorn och tven.

2011-07-26 @ 00:17:27♥
Ja som det står i rubriken så springer jag här ifrån (datorn) till tven när det är pauser, haha. Iallafall nyss så kollade jag på Johan Falk och jag tycker verkligen om dom filmerna! Om en stund så ska jag gå och lägga mig så jag bloggar mera imorgon och hoppas nu haft en undebar dag!





Uppd: Haha, fick en kommentar om att det där är Danska flaggan.. Åh gud känner mig rätt så dum men alltså HAHA, fy vilken fail. Iallafall tack Alice som skrev annars skulle jag aldrig märkt!

När jag såg den Norska flaggan idag uppe på Svampen så var jag verkligen tvungen att ta ett kort på den efterssom jag sörjer med alla i Norge. Jag tycker det är sjukt allt som har hänt och är glad för dom som överlevt!



Kommentarer
Postat av: frida

sv: yes allt är bra, hur är det själv ?:)

tack så jättemkt ! :D

visst, säg till när du har lagt till mig ! :)

2011-07-26 @ 11:47:59
URL: http://friidastark.blogg.se/
Postat av: Alice arvidsson

Moa..... Det är danmarks flagga :// <3

Norges är röd,vit och blå!

2011-07-26 @ 15:43:36
URL: http://alicearvidssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0