Trött!

2011-07-28 @ 22:46:16♥
God kväll!

Inatt så sov jag ju hos Felicia med Evelin och det var hur mysigt som hällst! Vi gick ut och satt på hennes framsida runt tolv och vi tog med oss våra chips,dipp och dricka. Efter några timmar så började det bli ljust och då så åt vi lite frukost, haha?! Men vi gick iallafall in vid hlav sex på morgonen och sedan somnade jag halv sju, vi gick upp fem timmar senare och åt frukost igen. Sen åkte jag hem och lämade mina grejor sedan mötte jag tjejerna igen och vi trampade segt iväg till badet och tog ett såkallat "morgon dopp". Och vi hade riktigt tur för vi åkte hem till Evelin för att kolla på film och när vi hade kommit hem till henne så började det ösregna!! När det hade slutat så gick vi ut en stund och sedan åkte jag hem. Imorgon bär det av till Stockholm igen fast den här gången åker jag med mamma, Sandra och hennes mamma. Det kommer bli superkul!
Jag bloggar nog mera senare eller så bloggar jag mera imorgon när vi kommit hem tror jag men hoppas ni haft en bra dag osv.

Felicia!

Jag och Evelin!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0