1 JUNI.

2011-06-01 @ 19:34:36♥
God kväll!

Skoldagen har varit bra och NO provet gick suveränt! Annars så har dagen rullat på och efter maten så kollade vi på film (någon med david backham?) Aja, den var faktsikt rätt så bra iallafall. Efter skolan så åkte jag hem och bytte om osv, jag skulle egentligen bloggat då men blogg.se fungerade inte!!! Men jag åkte iallafall ut med tjejerna ett tag, mysigt. När jag kom hem så åt jag lite kvällsmat och nu så sitter jag & kollar reprisen på big brother.

Justä, jag har långledigt från skolan nu sjuuuuukt skönt, är ledig: Torsdag(imorgon), Fredag, Lördag, Söndag, Måndag. Sen så på Tisdag nästa vecka ska våran länga/klass till hästhagen och chilla hela dagen & på Onsdag så ska vi städa i skolan sen på Torsdag så är det SKOLAVSLUTNING!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0