Dåligt väder!

2011-06-07 @ 17:20:15♥
Hej på er!

Imorse så gick jag,evelin och karolina upp runt åtta och då så åt vi frukost, fixade osv. När vi blev klara så mötte vi upp felicia och sedan åkte vi till hästhagen och träffade dom andra i klassen. Det var soligt och kvaft ute men ändå lite skönt, man ska ju inte klaga nu när det äntligen är sommar!! Det var inte så roligt att vara där men lite bilder blev det så dom kommer upp om en stund! Vi fick sluta vid ett och då så åkte jag hem & vilade (kollade på tve oså.) Så det är ju orsaken till varför jag inte bloggat idag!

För en stund sedan så började det åska och det håller fortfarande på. Jag brukar inte vara rädd i vanligafall men nu så är jag faktiskt det + jag är helt enam hemma.. Aja, jag bloggar mera senare så ni får hare bra!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0