Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!

2011-06-23 @ 12:37:06♥
Inatt så somnade vi runt tre fast vi skulle suttit uppe längre om det inte skulle börjat regna.. Vi fick ta in datorerna och sätta oss där i tältet och prata istället men det var mysigt det med. Fast min luftmadrass är hål i så jag fick nästan ligga på marken hela natten.. Aja idag så vaknade vi av att det ringde på telefonen och då så gick vi upp, fixade oså. När jag cyklade hem så såg jag ut som en packåsna, jag hade en påse i korgen en påse på pakethållaren och två väskor på axlarna sen så spöregnade det, kunde inte blivit bättre!! Menja. Iallafall jag kom hem runt halv elva och då så packade jag upp sedan duschade jag och nyss så åt jag jordgubbar. Ikväll så ska jag hem till Karolina och fira henne efterssom hon fyller år på tisdag! Grattis i förskott!

Nu så sitter jag och kollar på project runway men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0