God kväll!

2011-06-18 @ 22:46:59♥

Idag så väckte mamma mig runt kvart i tolv efterssom vi skulle åka och fira en släkting på dagen. Vi skulle till lundby och när vi väl kom dit så var det ingen utav oss som hittade exakt så vi cyklade runt och runt där en stund. När vi äntligen kom fram så fikade vi och pratade osvosv. Vid tre så åkte jag hem till Evelin och efter en stund gick vi ut och mötte Karolina. Sen så har jag inte gjort så mycket mera eller jo vi kollade på the ring 2 också!!

Jag kom hem runt åtta och då så åt jag kvällsmat & Sandra och hennes familj var här också. För en stund sedan åkte dom hem och nu så sitter jag och pratar med Evelin i skype men jag bloggar mera senare och hoppas ni haft en bra dag!

Bilden tog jag igår.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0