God kväll!

2011-06-21 @ 21:21:45♥
Förlåt att jag inte bloggat på hela dagen men jag har inte haft en dator att blogga på. Eller rättare sagt jag har inte varit hemma!

Vid halv ett så åkte jag & mötte Evelin och Felicia för vi skulle ju åka upp på stan för att köpa present till Karolina! Efter det så cyklade vi i motvind hem till Karolina och satte på filmen Tusen bröder. Jag bara älskar den filmen/dom filmerna!! Vid  halv sju så åkte jag hem och åt kvällsmat innan tjejerna kom till mig. Vi åkte till motionspåret och powerwalka trean sedan stretchade vi riktigt noga och jag kan nästan gå ner i vänster spagat jag har bara några centimeter kvar till , känner mig rikigt stolt haha (inte för att det är värsta grejen men det är något jag känner att jag måste kunna efterssom jag dansar disco)!! För en stund sedan så kom jag hem och nu så hoppar jag in i duschen sedan ska jag nog mysa framför tven men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0