God kväll.

2011-06-23 @ 23:20:44♥

Jag hann inte lägga in outfiten innan jag skulle åka men jag lägger in den snart eller imorgon!

Jag mötte Evelin och Felicia halv sex vid apelsinen sedan gick vi till Karolina och lite innan hennes hus så blåste vi upp ballonger och tog upp presenterna. Av mig fick hon ett läppstift, av Evelin fick hon en tyg väska och av Felicia fick hon torrshampo & ett linne. Hoppas du blev glad!*hihi* När vi kom så fick vi en välkomsdrink och sedan åt vi kvällsmat sedan efterät och allting var super gott!! Vi tog även massa bilder (som också kommer upp senare eller imorgon) för jag har inte laddat in dem än. Vid åtta så gick vi ut en sväng sen hamnade vi på badet och där så doppade vi fötterna och pratade, mysigt! Iallafall jag kom hem för en stund sedan och nu så har jag satt på mig pjamas och åt nyss jordgubbar men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!
Tack för en toppenkväll tjejer!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0