God kväll!

2011-06-05 @ 19:04:32♥

Idag så har jag inte hunnit uppdaterat efterssom jag åkte till stan när jag fixat mig och det blev lite bråttom..(somvanligt). På stan så köpte jag en ny tuptop, en sån som jag har i orange/röd fast nu så köpte jag en i gul. Ååå älskar sommaren då alla fina färger på kläder osv finns i butikerna!!! När vi var klara på stan så åkte vi (jag,evelin och karolina) hem till mig och hemtade en grej sedan till karolina för att lämna den. Sen skulle vi åka hem till mig igen men det blev ett stop på mc-donalds hehe.. Vi köpte varsin milkshake som vi drack där och sen åkte vi hem till mig. Hos mig så släckte vi ner och gjorde det mysigt & mörkt i rummet för vi skulle kolla på skräck film och då måste det ju vara mörkt eller hur?! Vi kollade på The Ring haha och den var inte så läskig men när det var som läskigast sitter alla tre med handen för ansiktet!

Nyss så drog dom hem och nu så ska jag äta så jag bloggar mera senare så ni får hare bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0