Homehome.

2011-06-29 @ 18:36:48♥
God kväll på er!

Idag så har det verkligen varit varmt, fast jag älskar när det är varmt.. Men man ska inte klaga nu när värmen äntligen har kommit!! Hos mormor och morfar så kollade jag lite på tve efterssom det var svalt och skönt där inne men det blev varmt där med så jag kunde lika gärna sitta ute en stund men dock inte i solen. Jag hade ingen solskyddsfaktor med mig och jag vill inte bli röd tills imorgon!*hihi* Iallafall vi åt god lunch och fikade senare på eftermiddagen, innan vi åkte hem så tittade vi in på Marieberg en stund, det blev en liter jordgubbar! För en stund sedan så kom jag hem och nu så ska jag nog fixa lite tills imorgon och sen äta jorgubbar. Ikväll så måste jag somna tidigt efterssom jag ska upp halv sju imorgon! Jag bloggar mera senare och hoppas ni haft en bra dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0