Måndag kväll.

2011-06-06 @ 21:30:25♥
God kväll!

Imorse så åkte jag ju till karolina med evelin och sedan vidare till kumla badet. Det var inga folk där när vi kom så det var ganska skönt att bada då osv. Jag hoppad även från femman i hopptornet, heh. Fast det dröjde inte länge innan allt folk kom och det blev såklart smockat! Vi låg också en heldel i solen. VI åkte hem runt halv tre tror jag och då så bytte vi om osv sedan åkte vi & handlade. Från fyra till halv sex så satt vi bara och chillade en stund innan vi drog till mc-donalds och köpte mat. Haha, vi delade på två Nuggets boxar men 20 st i.. När vi hade ätit så satt vi där med fulla magar och vilade.

Vi kom hem till mig för en stund sedan och evelin & karolina sover här ikväll förrästen, mysigt! Imorgon så ska vi till hästhagen med klassen och ha en chill dag. Jag bloggar mera senare så ni får hare bra!

Detta åt vi..(bild lånad av evelin).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0