Midsommarafton!

2011-06-24 @ 16:05:15♥
Hejhejhejhej!

Idag så vaknade jag halv ett och då så gick jag upp fixade lite sedan åt jag lunch. Efter jag ätit så fixade jag mig, plattade håret och sminkade mig lite sådär. Sen kom mamma och hennes kompis och vi gick upp till karslunds herrgård och kollade lite på midsommar firandet jag tog några bilder men jag har inte laddat in dom än. (Haha, jag ska bli bättre med att ladda in bilder jag lovar!!). Iallafall för en stund sedan så kom jag hem och nyss så har vi fikat jordgubbar med glass, mums. Idag/kväll så ska jag bara vara hemma det är första gången på tre år jag är hemma på midsommarafton efterssom de tre sista åren har jag varit på kollo. Men jag bloggar mera lite senare med massa bilder!! Hoppas ni får en bra kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0