Skolavslutning!

2011-06-09 @ 23:52:39♥
God kväll!

Ojdå, jag har inte varit hemma på hela dagen förutom när jag bytte om! Iallafall jag tog bussen halv tio i morse med tjejerna till skolan och vid tio så började själva avslutningen! Den var bra med massor av musik och härliga sånger, kul att se folk som var uppklädda med! Efter avslutningen så kom en limmo och hämtade upp oss. Yeaaah det var sjukt roligt att åka med alla undebara tjejer, ni är bäst! Vi åkte runt omkring i stan och till andra ställen tills typ klockan ett för då så skulle vi äta. Vi hade tänkt att gå och äta på kina muren men det var verkligen smockat så vi drog oss mot shang hai där vi fick plats! När vi hade ätit så skiljdes vi åt eller vi tog bussen hem för att byta om. Några utan tjejerna skulle till folkets som är/va ikväll men jag orkade inte så vi andra åkte hem till evelin och fixade naglarna. Vid nio så åkte vi till badet och badade*hihi* Det var ganska kallt men ändå inte för kallt! Sen så tror jag att jag trampade på en geting så min tå svällde upp jätte mycket..
Jag kom hem runt tio och då så duschade jag & åt. Hoppas ni haft en undebar dag så bloggar jag mera senare eller imorgon!








Jag gjorde bilderna små efterssom dom skulle blivit avlånga..!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0