Vilket väder!?!?

2011-06-07 @ 22:22:51♥
Oherregud vilket jädrans väder det var ute förut!! Jag var ensam hemma ett bra tag förut och kännde att det blev riktigt läskigt. Jag inbillade mig ljud från hallen som var kolsvart samtidigt som blixten slog ner alldeles utenför mig(på fotbollsplanen) och så åskade det ju också, det blev ett antal högljuda smällar! Men mamma kom efter en stund och då så stängde jag av datorn, tven och tände massor av ljus. Somsagt jag var verkligen livrädd. När det nästan hade slutat så satte jag mig och kollade på desperate housewives som slutade för en stund sedan men jag bloggar mera senare eller imorgon så ni får hare bra!

Detta var mitt tidsfördriv när alla "tekniska" saker var avstängda!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0