-

2011-03-12 @ 18:22:25♥
God kväll!

Ursäkta för en dålig uppdatering idag, jag ska bättra mig heh! Iallafall tjejerna kom ju till mig och vi sminkade oss sen skulle vi ta bilder men det blev inte så eller jo vi tog några iaf. Efter en stund så gick vi till mc donalds och satt där en stund sen hem till mig igen. Hos mig så gjorde vi inte så mycket men vi kollade lite på tve sen så satt vi och pratade som vanligt!*hihi* Det är faktiskt ganska så skönt att prata om allt med mina närmsta vi pratar alltid om något nytt varje dag. För en stund sedan så gick dom hem och nu så sitter jag och kollar på tve, men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!

Bilder kommer senare, ska bara laddda in dom!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0