hej.

2011-03-23 @ 18:08:58♥
Puuh, förlåt att bloggen suger just nu men när jag kommer hem ifrån skolan så somnar jag bara efterssom jag inte mår helt okej.. Men jag ska försöka att uppdatera oftare osv.

Skoldagen har varit okej eller som vanligt och vi har inte gjort något speciellt iskolan. Eller jo vi hade idrott i klassrummet haha alltså teori, det var mycket skönare än att ha "vanlig" idrott!! När jag kom hem från skolan så sov jag ju somdagt och nyss vakndade jag till liv igen. Om en stund så ska jag äta för jag är jätte hungrig men det känns konstigt att äta mat nu när jag är förkylld för jag känner inte smaken på någonting förutom när jag äter halstabletter.. Aja, jag ska sätta på mig hörlurarna och lyssna på happy music nu så ni får hare bra, jag bloggar mera senare!

Utan smink.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0