hemma

2011-03-25 @ 16:14:56♥
Hejhejhej.

Skoldagen har varit bra och på idrotten körde vi badminton haha jag hade glömmt bort att det faktiskt var roligt! Efter idrotten så hade jag svenska sen lunch. Alltså det var nog den vidrigaste lunchen idag, inte bara maten utan det är vissa gymnasie elever (tror dom är det) som satt på stolarna och visade sina håriga rövar... Asså jag blev verkligen äcklad och det var inte bara en som visade röven utan flera stycken. EUW! Aja, jag hade SO prov idag också och det gick jätte bra tror jag för jag kunde det mesta så nu är jag stolt och glad*hihi* Efter skolan så cyklade jag hem och tog sellskap med karolina men när jag kom hem så fick jag panik efterssom jag hittad einte min skåpsnyckel.. Haha, jag vet inte varför jag får panik när någonting är borta? Iallafall jag och mamma åkte tillbaka till skolan och nyckeln var kvar i skåpet, tur! Jag fick även med mig matteboken hem för jag har matteprov nästa vecka så jag måste bli klar och plugga till det!

För en stund sedan så kom jag hem och nu sitter jag och lyssnar på musik oså, men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0