Crazy sexy cool.

2011-05-04 @ 17:14:04♥

Hej på er!

Skoldagen har varit rätt okej och idrotten idag var faktiskt rolig! Vi spelade fotboll hälften av tiden sedan så fick vi öva på våran dans, weeii!! Haha, och sammtidgt satt det folk i området och kollade på oss. Efter det så hade vi NO men jag och evelin var inte med på hela lektionen efterssom vi var matsalsvärdar. Det är ganska tråkigt men ändå lite roligt, och man får glass efter arbetet*hihi* Iallafall efter skolan så stannade några tjejer i klassen kvar på studiehjälpen och tränade på dansen igen, awesome!

För en stund sedan så kom jag hem och då så gjorde jag världensgodaste macka som jag tappade på golvet, heh.. Aja, nu så måste jag sätta mig med SO´n och matten en stund efterssom jag har SO prov imorgon och matteprov nästa vecka, ÅÅ ORKAR INTE.

Bloggar mera senare och hoppas ni haft en bra dag osv!

Jag idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0