Första Maj!

2011-05-01 @ 18:51:31♥
God kväll!

Imorse så vaknade vi runt tjugo i elva eller någonting det var skönt att sova ut hela natten! Vi låg och pratade i någon halv timme sedan gick vi upp och gjorde pannkakor, mummit! Men det blev helt fel i början alltså pannkakorna blev helt sär men det blev bättre sen när evelin gjorde dom. Iallafall efter maten så bäddade vi ner oss i sängen igen och kollade på "tusen bröder". När klockan började närma sig halv fem så gick vi upp och gjorde i ordning osv sedan åkte dom hem. Jag fortsatte städa lite sedan satte jag mig med lite läxor och åt kvällsmat.

Nyss så blev jag klar och nu så sitter jag och kollar på tve och om en stund ska jag gå och duscha sen lägga in en hårinpacking, men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!

Bild från igår, leia och jag.




Kommentarer
Postat av: leia

åh, mys på bilden !

2011-05-02 @ 20:02:34
URL: http://leiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0