God kväll!

2011-05-19 @ 19:00:54♥
Hejsan!

Idag så hade jag ju dansuppvisning så jag var på kulturskolan klockan åtta. Då fixade vi lite med dansmattan oså sedan så fick vi öva i ingefär en timma på våra danser! Innan skolan kom så gick jag och några av tjejerna till mc-donalds och åt lunch sen så väntade vi i någon timme tills klockan blev kvart i två då peppade vi oss med raketen osv!! Klockan två började det och det var faktiskt roligt att dansa och det gick rätt så bra med. Andra föreställningen började inte förräns halv fem så då passade vi på att vila ut och så gick vi en sväng till gottis och köpte dricka & satt där en stund! När andra föreställningen började så var jag inte lika nervös och det gick bra på den med! När den var slut så städade vi lite efter oss sedan tog jag bussen hem och jag kom hem runt sex.

Nu: Kolla på reprisen av big brother(jag somnade igår så jag misade programmet) och sen ska jag äta kvällsmat!

Uppdateringen är inte den bästa nu men jag har varit så trött dom senaste dagarna men jag ska bättra mig! Ni får hare bra så bloggar jag mera senare/imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0