God kväll!

2011-05-29 @ 21:30:36♥

Har ni haft en bra dag?

Idag så åkte jag ju upp på stan med tjejerna och jag fick med mig hem en klänning och ett par nya solglasögon!(Lägger upp bild senare!) Efter stan så gick vi till mio och satte oss i en sjukt skön fotölj men butiken skulle nästan precis stänga och vi höll på att bli inlåsta, haha. Iallafall vi gick hem till evelin och sedan till karolina. Och vi var väldigt sociala mot varrandra: Jag lagade karolinas sko, evelin satt vid datorn och karolina virkade!! Men vi åkte till mc-donalds efter en stund och köpte glass, mummit.

Jag och evelin gick hem runt åtta och när jag kom hem så åt jag lite kvällsmat. Nu så sitter jag här och kollar på big brother, undra vilka som åker ut ikväll?! Själv tror jag att sara och peter kommer få lämna efterssom dom har nog inte lika mycket människor som är på deras "sida". Aja, jag ska ta kort på dagens iköp nu så jag bloggar mera senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0