God kväll.

2011-05-06 @ 18:34:25♥

Skoldagen har varit bra och på idrotten hade vi orgentering. Och det gick väll ganska bra! Jag,evelin och karolina gick och letade efter en kontroll och samtidigt pratade vi om något läskigt och presis då kommer en i klassen bakom oss alltså allvarligt jag trodde jag skulle dör så rädd blev jag! HAHA, jag vet inte hur länge jag gick och as garva åt det! Efter det åkte vi hem till evelin och bytte om osv. Vi poppade poppcorn också, mums! Sen till skolan igen. Dagen gick faktiskt rätt så snabbt och efter skolan så åkte vi upp på stan och köpte hårfärg för det var tänkt att vi skulle slinga håret idag men vi hann bara med evelins hår. För en stund sedan så kom jag hem och nu så sitter jag här med musik i lurarna! Jag bloggar mera senare så ni får hare bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0