God kväll.

2011-05-07 @ 21:32:42♥
Uppdateringen har varit rätt så dålig under kvällen men jag har inte orkat skriva något eller ladda in bilderna tills nu!

Förut så tog jag lite bilder men det blev inte så många. Efter det så åt jag kvällsmat och vi grillade, första gången på året faktiskt, yammi. Sen så har jag bara suttit här och kollat lite på tven och lyssnat på musik. Satt även och väntade tills någon rolig skulle logga in på msn och tillslut loggade evelin in, weei!

Nyss så hände en jätte läskig sak:
Det är en annan dator på bordet framför mig och den var avstängd tills nu när den sattes på av sig själv! OMG, fyfan vad rädd jag är nu..


Tre bilder:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0