God kväll.

2011-05-14 @ 19:30:29♥
Hej på er!

Idag så åkte jag upp på stan med mamma och vi gick runt & kollade lite sen gick vi och köpte skolavslutnings skor!! Hehe, jag hade kollat på dom tidigare så nu skulle jag bara visa mamma och så fick jag dom. Efter det gick vi vidare för att köpa klänning och jag provade minst tio styckna men dom var inte så fina på. Fast jag hittade en efter en stund och så fick jag den med! Sen så gick vi till Levi´s och åt bakad poptatis, yammi! När vi hade ätit så mötte jag upp karolina på stan och vi gick och kikade lite till osv tills vi fick helium balonger som vi satte på cykeln och sen cyklade vi hem till henne. Vi gjorde inte så mycket mer än att gå ut en stund sedan tog vi några riktigt fula bilder, aja jag bloggar mera senare så ni får hare bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0