God kväll!

2011-05-03 @ 20:07:14♥
Dagen har varit sådär eller ganska bra. Iskolan så hade vi ju "tema dag" så vi pratade om andra religioner osv vi fick även äta utvändlsk mat till lunch..Jag och karolina var matvärdar också. Så vi missade halva tema dagen haha och det var ganska skönt efterssom jag ändå inte orkade vara med. Jag ska vara matvärd imorgon med fast med evelin då! Efter skolan så åkte vi ju till spat och det var jätte roligt jag och karolina tog fotvård! Efterssom jenny inte hann med alla fyra så ska evelin och felicia göra det om två veckor istället. Hennes spa heter Converspa och det kan ni läsa mer om H Ä R där kan ni även boka behandlingar osv. Klicka H Ä R för att komma till hennes blogg!

Jätte mysigt där inne!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0