HEMMA.

2011-05-08 @ 20:21:32♥
God kväll!

Puuh, dagen har varit awesome! Den började ju med att jag fixade mig hemma hos evelin sedan åkte vi till uppvisningen. Ingen hade övat så jätte mycket så den första färeställningen gick riktigt dåligt, jag tappade bort mig i dansen och flera andra också.pinsamt. Heh, efter det så åkte vi till max och åt sedan tillbaka och inväntade den andra föreställningen. Vi tränade även på dansen och jag kännde mig faktiskt as peppad. Andra grången gick super och jag tror att hela gruppen gjorde allt rätt! Efter det så satte vi oss i salen och kollade på odm andra danserna. Sedan så trampade vi hemmåt. Nyss så kom jag hem och nu så sitter jag och äter, snart så hoppar jag in i duschen för om en stund så börjar big brother. Bilderna kommer senare eller imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0