Hos evelin.

2011-05-27 @ 19:47:06♥

God kväll!

Skoldagen har varit jobbig och jag har varit sjukt trött.. På idrotten så var jag enda tjejen som skulle "vara med" så jag fick gå till dom andra tjejerna istället och prata om Allemansrätten osv, rätt chill! Efter skolan så åkte jag,evelin och karolina till stan och evelin köpte avslutningskläder + skor, SUPER FINT! Och jag köpte ett linne somär urringat där bak (jag har ett likadant i svart). Sedan så åkte vi hem till karolina och hämtade grejer, till willys, hem till mig och hämtade grejer och sedan cyklade vi hem till evelin efterssom jag och karolina stannar över natten här, mysigt!

För en stund sedan så kom vi ju hem hit och nu så har vi packat upp datorerna och sitter med dunkande musik i högtalarna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0