Mjoo.

2011-05-15 @ 23:15:11♥
Hejsan.

Just nu så har jag lite smått tråkigt och jag är inte trött så jag kan inte gå och sova.. Aja, ikväll så har jag suttit här och kollar lite på tve som vanligt. För en stund sedan så regnade det ute och nyss så slutade det regna, hoppas det inte regnar imorgon efterssom jag och tjejerna ska ut och fotografera!! Fast först så ska vi slinga mitt hår oså, hoppas det blir bra. Egentligen så behöver jag ju inte slinga eller färga håret efterssom jag tycker om min hårfärg men min hårbotten är faktiskt brun? Så det ser ut som jag har utväxt ibland haha! Aja, jag trivs med det. Nu så ska jag väll sätta på lite musik eller något men jag bloggar mera senare eller imorgon så ni får hare bra!

Old pic.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0