Nämen..

2011-05-04 @ 20:22:50♥
Jag kollade nyss ut genom fönstret och märkte att solen hade kommit fram. Varför lyser den nu och inte på dagen? Såfort det är sol tror jag att det är varmt ute men jämt när man kommer ut så är det blåsigt och kyligt. Det var tillochmed varmare i april?! Okej, jag ska inte klaga mera nu och hoppas det blir bättre väder snart.



Hej.
För en stund sedan så åt jag kvällsmat och jag satt faktiskt och gjorde runt 20 uppgifter i matten, känner mig as stolt nu. Men jag är fortfarande osäker på väldrigt mycket..!! SO´n behövde jag inte sitta så länge med eftersosm jag faktiskt känner mig riktigt säker på det! Det är nog första gången jag är inte är osäker inför ett SO prov. Men iallafall nu så ska jag duscha lite sedan sätta mig här igen så jag bloggar mera då!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0