Ont i fossingarna.

2011-05-24 @ 16:18:07♥

Hejhejhejhejhej!

Idag så gick vi i klassen till naturenshus eller vi gick längre bort för det var massa barn där. Iallafall på vägen dit så stannade vi kanske tio gånger och vilade haha och några badade & skvätte ner oss andra också... När vi kom fram så åt vi hambrugare och vilade fötterna och vi stannade där i ungefär 45 minuter. På vägen hem så blev det nästan inga stopp alls men det var ändå skönt att komma hem. Det sprang även förbi en arg gubbe som klagade på oss.

Vi skiljdes vid slottet och då så gick jag,evelin och karolina hem, snacka om att jag hade ont i fötterna. Aja, när jag kom hem så satte jag mig och kollade på tve en stund så nu sitter jag här med musik i öronen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0