Dagen/ny kategori.

2011-05-15 @ 18:50:37♥
Hej på er!
Jag hann inte blogga innan jag sprang till bussen för det blev för tajt om tid. Det blir alltid så att jag gör allt i sista sekunden innan jag måste rusa iväg.. Aja, mötte upp evelin och karolina på bussen sen åkte vi till stan och sen till marieberg. Där så handlade jag en "tube top" efterssom mina gammla är försmå! Sedan skulle jag ju köpa hängslen men det fanns inte där så jag handlar det på tidag istället! Jag fick pengar över och jag fick nästan panik av att jag ville köpa något mer men jag var duktig och sparade dom istället! Innan vi tog bussen till rusta så åt vi varsin cheeseburgare. På rusta så skulle jag köpa torr-shampo men det luktade inte så gott så jag köper väll det en annan gång. Fast vi köpte lite godis på rusta sedan satte vi oss ute en stund innan vi åkte hem till mig.

För en stund sedan så gick evelin och karolina och nu så sitter jag här & lyssnar på musik.







Tube Top: Gina Tricot.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0