Varmt.

2011-05-09 @ 16:17:51♥

Hejsan!

Skoldagen har varit bra och skoldansen med. Men det blev ju så sjukt varmt där inne och det var lika varmt ute så det hjälpa inte att öppna dörren.. Aja, sen så på vägen hem märkte jag att jag hade punktering på bakhjulet så jag fick gå, evelin gick med mig också. Vi powerwalka hem och när jag kom hem så strechade jag benen osv för att kunna bli vigare! Iallafall nyss så har jag duschat kroppen och satt på mig shorts. Ikväll så är det öppet hus i skolan så jag ska möta tjejerna lite senare. Vi ska ha en egen engelska lektion menja att det kommer gå bra. Fast nej, vi har skrivit manus så jag hoppas på det bästa! Jag kanske sätter mig i solen en stund snart om jag hinner men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!

Rakt man kan stå.
JUSTÄ, jag sitter och kollar på ett program och då var det en tjej som hade 171 cm långt hår!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0