boom boom pow.

2011-11-25 @ 22:10:29♥
God kväll!
Jag har vekrligen varit usel på att uppdatera. Jag har verkligen inte haft tid, för mycket plugg alltså. Satt hela kvällen igår med No´n för det är prov nästa vecka. Måste verkligen jobba hårt nu.
Iallafall imorse så var jag hos tandläkaren sedan åkte jag till skolan med mamma och hadde utvecklingssamtal. Det gick super bra. Det känndes som att jag inte var med på någre lektioner idag haha. Efter skolan så åkte jag upp på stan med Evelin och Karolina, jag gick till 3 med min Iphone för jag kan inte sätta in mina hörlurar längre.. Så den åker snart in på lagning, bravo moa bravo!
Senare på eftermiddagen bakade vi chokladbollar, drack te, pratade och tände ljus, mysigt! Sedan åkte jag hem till Sandra och vi åt kvällsmat osv. För en stund sedan så kom jag hem och nu så ska jag sätta på mig mjukiskläder men jag bloggar mera senare eller imorgon så ni får hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0