No picture.

2011-11-09 @ 20:17:58♥
God kväll!
Skoldagen var sådär jag har frysit hela dagen och halvsovit på varje lektion ungefär.. Efter skolan så åkte jag upp på stan med Evelin och Karolina. Jag skulle egentligen fixat praoplats men det gör jag i helgen istället. Jag fick med mig hem ett nytt mobilskal. ASFINT. Jag tog kort på det osv men jag kunde tydligen inte ladda in bilderna i datorn eftersom jag sitter vid den stationära datorn. Internet fungerar inte på min bärbara, haha orkar inte.. Iallafall efter stan så åkte vi till konfrimationen oså.
För en stund kom jag hem och då så åt jag kvällsmat. Nu så sitter jag och kollar på tve men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!
Jag kan ju inte ladda in bilder så det får bli en gammalbild från förra vintern.

Kommentarer
Postat av: felicia

gammal bild, du är ändå alltid lika fin :)



btw, fin header! :)

2011-11-10 @ 19:07:41
URL: http://feliciarydins.blogg.se/
Postat av: Anonym

En fråga!

Har du fortfarande kvar din näspiercing?

Om inte, har du nå märke eller nått nu efter? :)

Tacksam för svar!

2011-11-18 @ 23:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0