STAN SNART.

2011-11-03 @ 11:54:17♥
God morgon!
Igår så kunde jag inte somna eller jag fastnade vid datorn rättare sagt till klockan tre ungefär.. Men jag ställde min klocka på tio och såklart så stänger jag av den och vaknar nu... Om en halvtimme så tar  jag bussen till stan med Evelin och Karolina för att köpa tyg till våra discodräckter. Vi har ju uppvisning snart och vi måste sy dom. Det är bara en glitter tröja och paljettutsväng efterssom våran grupp har temat "Mamma Mia" som sjungs utav Abba så vi ska ha kläder som liknar deras.
Nu så får jag ta och skynda mig eftersom jag inte allt har fixat mig något.. Jag bloggar mera senare så ni får ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: jennifer

sv: tack va bra!:D

2011-11-03 @ 19:21:41
URL: http://jennifersund.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0